Ce ai putea să faci pentru a bea mai multă apă pe parcursul zilei? 4 soluții creative

Cu siguranță ați auzit de nenumărate ori că este esențial să bem cât mai multă apă pe tot parcursul zilei și că o cantitate optimă de apă ar fi undeva la 35 de ml/kilogram. Că vrem sau nu să admitem, hidratarea are un impact direct asupra bunăstării noastre mentale și fizice, iar atunci când corpurile noastre încep să se deshidrateze, vom simți asta din plin. Foarte multe cercetări arată că atunci când nu bem suficientă apă, performanțele noastre cognitive pot suferi și așa ajungem să ne simțim obosiți, irascibili și morocănoși.

Prin urmare, este obligatoriu să facem toate eforturile pentru a bea cât mai multă apă pe parcursul zilei, în ciuda programului nostru încărcat și a multitudinii de sarcini care ne pun pe drumuri. Sunt foarte multe modalități creative care ne ajută să consumăm mai multă apă pe parcursul zilei, iar pe câteva dintre acestea le vom dezvălui în rândurile următoare, în speranța că veți începe să beți mai multă apă pentru a fi hidratați și concentrați toată ziua.

Țineți o sticlă de apă la îndemână.

Pentru a integra consumul de apă în rutina de zi cu zi, foarte multe persoane țin la îndemână o sticlă mare plină cu apă. Găsiți în foarte multe magazine sticle pe care le puteți transporta în geantă, în mașină, la birou, la serbarea copiilor și oriunde ați merge.

Consumul de apă trebuie să devină un element intuitiv în rutina zilnică.

Dimineața, la trezire, beți două pahare mari cu apă înainte de a vă grăbi să vă beți cafeaua fierbinte. Aceste două pahare mari cu apă acționează ca un duș revigorant pentru organism care, ce-i drept, vă va trimite de mai multe ori la toaletă. Dacă doriți să slăbiți, beți apă cât se poate de rece, căci organismul va depune efort pentru a o aduce la temperatura corpului, așa că veți arde rapid câteva calorii. Mai apoi, pe parcursul zilei este bine să aveți momente fixe pentru a consuma apă. Cel mai indicat este să consumați câte două pahare de apă dimineața la trezire, un pahar de apă înainte de fiecare masă, un pahar de apă înainte de a face duș și, desigur, este bine să aveți apă la îndemână în timpul programului de sport.

Aromatizați apa.

Pe megastore-ul farmaceutic online Mattca  veți găsi numeroase opțiuni de aromatizare a apei, precum mirodenii, uleiuri esențiale pentru uz intern și chiar îndulcitori de apă cu diferite arome, fără zahăr. Unele persoane preferă să își aromatizeze apa cu puțin suc de lămâie sau portocală, altele preferă uleiurile esențiale de lămâie, de portocală, de grapefruit, mentă sau oregano, în timp ce alte persoane apelează la siropuri neîndulcite. La fel de bine, puteți să vă aromatizați apa cu felii de castravete, cu căpșuni sau cu frunze de mentă proaspătă. După un antrenament sportiv intens, puteți consuma un pahar de apă cu puțin ghimbir și o linguriță de miere. Deja, apa fierbinte cu lămâie este modalitatea multor persoane de a-și începe ziua.

Consumați alimente bogate în apă.

Când specialiștii ne recomandă să consumăm cât mai multe lichide pe parcursul zilei, asta nu înseamnă că suntem forțați să ne rezumăm doar la apă. Desigur, apa este cea mai răcoritoare și cea mai satisfăcătoare, ne potolește rapid setea și nu conține nicio calorie. Este lichidul perfect! Totuși, lichid înseamnă și ceai, supe, lapte, lapte cu cacao sau apă cu cacao, băuturi vegetale, apă de cocos și cam toate alimentele bogate în apă. Consumați fructe și legume bogate în apă, precum pepene verde și castraveți. Pe măsură ce vă hidratați, veți observa că pielea este mai fermă și mai strălucitoare inclusiv pe timpul iernii, iar tenul pare mult mai luminos și sănătos.

În cele din urmă, o modalitate foarte bună de a consuma mai multă apă atât la birou, cât și acasă este ca, după fiecare 45 de minute petrecute lucrând sau rezolvând sarcini domestice, să consumați apă, ceai sau orice alt lichid nutritiv care vă este pe plac.


MWISHO PE FACEBOOK

Lasă un comentariu...

*