Trucuri pentru un corp de invidiat de la Grant Peterson, autorul cărţii „Mănâncă şuncă, nu alerga”

Aproape că nu există femeie pe lume care să nu fi încercat o dietă. Peste tot se spune că grăsimile sunt inamicul siluetei, că mult sport duce la pierderea kilogramelor. Cu toate acestea, Grant Peterson, autorul cărţii „Mănâncă şuncă, nu alerga”, demontează în lucrarea sa multe dintre cele mai cunoscute mituri despre slăbit, pe care vi le prezentăm și noi în continuare.

Bea cafea cu grăsime

Dimineaţa, susține americanul, bea o cafea în care ai pus unt sau frişcă grasă. Pune trei – patru bucăţele de unt, sau trei – patru linguriţe de frişcă grasă ori ulei de cocos în cafeaua sau ceaiul pe care le bei dimineaţa. Se pare că ar fi micul dejun perfect!

Consumă peşte

Bogate în Omega 3 şi Omega 6, preparatele din peşte sunt recomandate în dietă pentru că au puţine calorii, dar sunt extrem de benefice şi pentru sănătatea ta.

sfaturi dieta 1

Picture 1 of 5

Ciocolata, un prieten

Spre nemulţumirea femeilor, toată lumea susține că ciocolata îngraşă. Ce poate fi mai trist decât faptul că acest alint dulce ne este interzis? Acest mit trebuie înlăturat, potrivit lui Grant Peterson, deoarece o pătrăţică de ciocolată neagră pe zi ar fi chiar indicată în timpul curelor de slăbire. Ciocolata neagră conţine cacao, iar acesta este bogat în antioxidanţi care diminuează rata obezităţii.

Mănâncă șuncă

Poţi mânca bacon în timpul dietei tale, dar ai grijă să mănânci numai grăsimi timp de 24 de ore. La alegere brânza, untul, ouăle, uleiul de cocos sau de măsline pot fi o soluție pentru o astfel de zi.

Foloseşte uleiul de cocos

Se pare că uleiul de cocos conţine grăsimi saturate şi este considerat unul dintre uleiurile vegetale care nu se depune în organism, ceea ce înseamnă că este sigur pentru silueta ta. Un alt avantaj este acela că are punctul de ardere ridicat, motiv pentru care este recomandat la prepararea mâncărurilor.

Consumă legume verzi în fiecare zi

Broccoli, spanacul, fasolea verde, dovleceii, ardeii sunt legume care au o valoare nutriţională ridicată, prin conţinutul lor bogat în minerale, vitamine, enzime şi fibre.

Renunţă la alergat

Ideea că alergatul pe bandă sau în parc ar ajuta la slăbit este un mit demontat de către specialişti. În schimb, poți folosi pentru slăbit anumite exerciţii care se desfăşoară pe o perioadă mai scurtă de timp, dar mult mai intense. Combinaţii şi alternări atât în mişcare cât şi în intensitate sunt soluția perfectă atunci când vrei să faci mișcare ca să slăbești.

Odihnește-te suficient

Somnul favorizează procesul de slăbire, iar lipsa lui în normele recomandate, de măcar opt ore pe noapte, poate duce la dezechilibru hormonal, crescând pofta de mâncare.

Sună un prieten

O dietă este fără îndoială mai ușoară dacă ai alături de tine o prietenă sau pe cineva drag care să te sprijine sau să urmeze alături de tine un program de slăbire. Să urmezi acelaşi drum cu altcineva înseamnă echilibru, înţelegere şi suport psihic.


MWISHO PE FACEBOOK

Lasă un comentariu...

*