Cu Dieta Cambridge poți slăbi până la un kilogram pe zi

Pentru multe femei, viața este o eternă cură de slăbire. Cu atât mai mult cu cât a sosit vara, iar dacă vrei să arăți bine la plajă, în costumul de baie pe care ai dat o căruță de bani, atunci ai încerca orice dieta care promite că te scapă rapid și definitive de kilogramele în plus. Una dintre acestea este și Dieta Cambridge, despre care se spune că ar ajuta la scăderea cu până la un kilogram pe fiecare zi.

Dieta Cambridge 1

Picture 1 of 5

Rezultate rapide

Această dietă este, se pare, ideală pentru cei care vor să scape rapid de câteva kilograme în plus. Rețineți că dacă vreți să slăbiți mai mult, cu atât mesele dumneavoastră vor fi mai mici. În general, pe perioada dietei se recomandă consumul unor alimente precum niște batoane speciale, sucuri naturale, supe și multe shake-uri.

Masa musculară nu este afectată

Nu oricine poate ține această dietă, care este una destul de restrictivă, și pentru care se recomandă obligatoriu contribuția unui consultant. Prin această dietă, spun creatorii ei, masa musculară nu are cu nimic de suferit, ci se elimină doar grăsimea din corp.

Prima etapă

Este prima, dar și cea mai grea fază a dietei. Este cuprinsă între una și 12 săptămâni, și ai voie să consumi doar patru alimente sau supe și shake-uri, precum și 200 ml de lapte fără grăsimi. Ai voie maxim 515 calorii pe zi, ceea ce este extrem de greu de suportat.

A doua etapă

Ceva mai bine, dar nu cu mult. Trei produse proteice, lapte degresat și câteva legume gătite la abur. Nu se vor depăși 800 de calorii pe zi, dar față de prima etapă parcă este ceva mai accetabil.

Etapa a treia

Durează două săptămâni, iar pe parcursul ei vă puteți relua cele trei mesele zilnice, dar alcătuite din salatem fructe, nuci. Două produse proteice și laptele de rigoare, totul în așa fel încât să nu se depășească cele 1.000 de calorii pe zi permise acum.

Etapa numărul 4

Se poate ține oricât, iar pe perioada ei nu se renunță la cele două produse proteice și lapte. Mesele sunt ceva mai permissive, în sensul că trebuie să consume aproximativ 1.200 de calorii zilnic.

Etapa 5

Nici aici nu ești restricționat în vreun fel anume de timp, iar acum mesele tale trebuie să însumeze 1.500 de calorii zilnic. Ai voie un produs proteic, trei mesele zilnice, dar și o gustare sănătoasă. Nu uita de laptele degresat, care nu trebuie să-ți lipsească.  

Ultima etapă

Este numită și cea de menținere, când deja se presupune că deja ți-ai atins scopul. În această etapă ai voie să introduci carbohidrații, dar nu renunța la a mânca sănătos, pentru că în caz contrar kilogramele se vor acumula din nou. Important este să cereți sfatul unui medic înainte de a vă apuca această dietă, deoarece este una destul de dificilă. El va ști dacă vi se potrivește sau nu.


MWISHO PE FACEBOOK

Lasă un comentariu...

*