Ce alimente consumăm pentru a pierde în greutate și pentru a ne menține sănătoși?

Majoritatea celor care doresc să slăbească își restricționează consumul de calorii, fie sărind peste mese, fie micșorând porțiile. În afară de aceste metode de a pierde din greutate, mai putem consuma o mulțime de alimente care ne ajută să slăbim într-un mod cât mai eficient. Când dorim să slăbim, trebuie să avem în vedere două aspecte importante, și anume să nu ne îmbolnăvim privându-ne de nutrienți importanți și făcând foamete și să nu ne îngrășăm și mai mult după ce renunțăm la dieta de slăbire.

Tocmai de aceea, este indicat să începem să consumăm alimente sănătoase care ne îmbunătățesc starea de sănătate, care ne ajută să pierdem kilogramele în plus și să fim plini de energie. În plus, nu uitați că restricția calorică poate fi de maximum 500 de calorii pe zi. Înfometându-ne, planul de slăbire nu va face altceva decât să ne saboteze.

Iată că sunt câteva alimente bogate în proteine care stimulează metabolismul și accelerează astfel arderea caloriilor. Le vom descoperi pe toate în rândurile de mai jos:

Ovăz. Ovăzul este o sursă bogată de proteine și de fibre dietetice, care ne fac să ne simțim sătui o perioadă mai îndelungată de timp și să ne ținem sub control poftele. În plus, ovăzul ajută digestia, luptă împotriva constipației, așa că ne vom lua rămas bun de la grăsimea de pe burtă. Cum consumăm ovăz? Un terci de ovăz dimineața cu căpșuni, zmeură, fructe de pădure sau nuci și semințe este o opțiune minunată. La fel de bine, putem adăuga ovăz în tot felul de preparate, de la ciorbe, supe creme, tocănițe și până la compoziția de chifteluțe. Dacă sunteți adepți ai shake-ului proteic, atunci puteți adăuga o cană de făină de ovăz în shake sau smoothie.

Quinoa. Un alt tip de cereale care devine din ce în ce mai utilizat. De fapt, quinoa este atât de benefică pentru sănătatea noastră, încât este considerată superaliment. Conține cea mai mare cantitate de proteine în comparație cu toate celelalte tipuri de cereale pentru micul dejun. În plus, conține aminoacizi esențiali, ceea ce o face o proteină completă. Despre quinoa mai trebuie să știți că are un indice glicemic scăzut și este bogată în magneziu și fier. O putem consuma la mic dejun cu lapte, băutură vegetală sau iaurt. La fel de bine, putem adăuga quinoa fiartă în zeci de preparate, inclusiv în blatul de pizza. Pentru a spori profilul nutrițional al preparatelor, putem adăuga quinoa în supe creme, în ciorbe, în tocănițe de legume, în mâncăruri de fasole sau de orez și în multe alte preparate, și asta pentru că are un gust relativ neutru. Dacă doriți să o transformați în vedeta unui preparat, atunci puteți servi o salată caldă de quinoa.

Iaurt. Se prepară din lapte fermentat. Practic, bacteriile fermentează zaharurile naturale în lapte și transformă astfel laptele în iaurt. Este bogat în nutrienți importanți, inclusiv calciu, vitamina B, fosfor și magneziu. Este un aliment minunat pentru sănătatea intestinală, fiind util în planurile de slăbire.

Somon. Este un aliment care ar trebui să figureze în mod obligatoriu în orice plan de slăbit și în orice regim alimentar sănătos. Este bogat în acizi grași Omega-3, care sunt esențiali pentru pierderea în greutate. S-au dovedit deja în nenumărate rânduri beneficiile uleiului de pește și a peștelui. În plus, somonul este o sursă bogată de vitamina D, așa că iarna ar trebui să îl consumăm cu regularitate. În zilele în care dorim să luăm masa în oraș dar fără să ne afectăm planul de slăbire, atunci putem opta pentru un restaurant cu specific italian, unde peștele predomină meniul.

Grapefruit. Conține o enzimă care susține în mod eficient pierderea în greutate. Îmbunătățește capacitatea organismului de a produce energie, stimulând astfel metabolismul. Prin urmare, ar trebui să îl consumați din belșug în perioadele de slăbire.

În cele din urmă, studiile arată că avocado se pricepe de minune să reducă colesterolul rău, este sărac în calorii, dar bogat în micro-nutrienți care susțin procesul de pierdere în greutate.

 


MWISHO PE FACEBOOK

Lasă un comentariu...

*